Halloween

Jaha, man kanske skulle uppdatera igen då.
Har haft lite mycket å göra..typ. Men har helt glömt bort bloggen faktiskt.

Igår hade jag en kanonkväll hemma hos min kära Cissi. Vi samlades ett antal människor och hade halloween-kväll.
Själv hade jag klätt ut mig till djävul ;) Det enda kanske inte så jätteroliga igår var väl när vi tittade på skräckfilm =(
Jag hatar skräckfilmer!! Ush, jag satt med en kudde framför ansiktet hela tiden och tittade fram mellan fingrarna ibland. Jag märkte ju när det blev lite läskigt också, helt plötsligt skriker Andrish så man blir döv xD Men så dum som jag är så tittade jag fram då för att se vad som hände, och så blev jag skiträdd.

Det var ju inte så jättekul att cykla hem sen. Men jag hade ju sällskap av Elin som jag tillbringade natten hos =) ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, ja vad bra att du hade det kul hos mig! Men vafan, jag satt ju BAKOM andrea, och när hon skrek så skrek jag också för det var så jävla hög volym på henne xD

det där måste vi göra om :D <333

2009-11-01 @ 15:17:01
URL: http://redandbloodywine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0