onödig skoldag...

eller man kanske inte kan säga att skoldagar är onödiga? Men denna dag har hittills varit ganska seg..
Hade engelska på morgonen i 90 minuter sen går vi till nästa lektionen men ser att läraren är sjuk... Hallå, åkte vi till skolan för att ha en lektion? suck. Sen fick malin och jag vänta i en timme tills matsalen öppnade för att få lite mat innan vi åkte hem ;) Och nu sitter jag här.. Eller jag har väl suttit här ett tag nu och gjort lite random saker som att fixa min farmville ;D hahaha!
Och nu pluggar jag till historiaprovet vi har imorgon. - Kalla kriget. Hoppas det går bra.

Ses kanske senare. Har träning ikväll också ;) hoppas det går bättre idag! Vi ska iaf få köra fristående, det gillar jag!

känner mig ändå glad idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0