Träffa bästis idag

Idag har jag haft storstädning i mitt rum... Eller nästan iallafall ;) Rensade på och i skrivbordet så jag fick bort massa skit. Så tömde jag papperskorgen.. Det var mins torstädning xP
Sedan pratade jag i telefon med Elin ganska länga också. Vi bestämde oss för att träffas ikväll och gå på bio. Det var bara en vecka sen vi träffades men det känns långt! Är van att träfa henne varje dag! Syster följer mid ikväll också.

Sedan gjorde jag lite matteläxa också för att vara duktig ;) Jag förstår verkligen inte meningen med varför man ska med räta linjens ekvationer till??

Det här får bli kvällens outfit. Med ett par svarta konverse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0