090909

Nu är jag hemma från träningen, har tagit en dusch och ätit en nektarin. Det gick ganska bra idag, tror jag.
Jag har fått nån spärr i huvudet som gör att jag inte kan göra flickis på tumblingen, och det är inte bra!! Det var ju så jag skadade armen i våras och det är nog det jag är rädd för ska hända igen. Men jag klarade iaf av att göra en flickis på airtracket idag :) Sen blev det många rondater i stället, behövdes väl för mig, jag måste komma upp fortare för att kunna gå in i flickisen efteråt, och så putade jag lite med rumpan :P.. Om någon ens fattar vad jag just skrev? (förutom mamma) Jaja..

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa igenom svenskan - som jag förmodligen kommer somna till.. :P
ska bara kolla nåra bloggar först ;)

Godnatt!


Från klassfesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0