Äntligen!

Igår gick det riktigt bra på träningen!!
Jag gjorde äntligen den efterlängtade flickisen! :D
Nu känns det bra inför tävlingen på söndag, det är bara att Tuta Och Köra.

Men när jag skulle göra en frivolt lite senare så blev det liite fel.. När jag lämnade trampetten tänkte jag i luften "ska jag köra, ska jag inte köra?" Och det är inte så bra..Det slutade med att jag flög upp i luften och ner på magen... :P men jag blev räddad som vanligt, och så har jag en reflex att vrida mig åt sidan så jag inte skadar mig. ;)
Sedan var det föräldrarmöte för att prata om våran resa till Italien. Dem bestämde att vi ska ha loppis, för att samla in en del pengar. Vi ska givetvis göra mer saker, men loppiset blir starten ;)
Jag längtar redan nu tills vi ska åka!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0