förskylning, SJ, tävling

God eftermiddag!
Här sitter jag och äter godis och läser igenom bloggar jag missat i några dagar.

Ush fy och blä, jag är förskyld :( och det är inte trevligt. Men ändå är jag ovanligt pigg, det var jag igår också. Då var jag mina älskade flickor och hade myskväll. Det blev ju singstar så klart, och det märks på rösten nu!
Har alltid skitkul när jag är med er! ♥

Imorse vaknade jag vid halv 8 och blev nästan tvingad av att gå upp. Det gick inte att sova och näsan rann :/ sorry om jag är äcklig, men jags kriver bara sanningen.
Sen tog jag tåget till mamma - ALDRIG MER TÅG PÅ LÖRDAGS MORGNAR!
Det var smockfullt!! Folk stod upp i hela gångarna. En tant bredvid mig sa "herregud hur är det med säkerheten?!"
Precis så tänkte jag också. Vad är det här, Kinas nya flygplanresor? - "stå upp i gången för ett billigare pris"
Enda skillnaden är att vi får betala fullt pris för att stå ihopklämd i en liten korridor där folk ska springa förbi hela tiden!  Skärpning SJ!!

Nu till det jag ville komma fram till.
Idag var det Klubbmästerskapet, var lite tveksam till om jag skulle vara med, men självklart var jag det!
Det gick bra tycker jag. Varven kändes bra och så fick jag till en fin flickis (bakåtvolt). :D
Men det blev ingen medajl.. :/ Men jag är glad ändå ;)


Hade dräkt på mig men fick inge kort på det.

Nu ska jag äga sönder farmville! ;D
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0