Gymnastiken går frammåt :)

Idag har jag tränat igen som vanligt. Va inte så roligt i början. Vi fick dela in oss i grupper och köra på tre olika stationer och det roligaste var sist - Hopp!
Vi körde trampett ner i gropen och jag älskar när vi kan göra det, för då kan man få prova nya övningar. Jag har börjar köra sträckt den här terminen, och idag körde jag med halv skruv :D Gick väl hyffsat, måste jobba mer på tekniken bara och när jag ska skruva. Jag blir lite stressad av skruven och börjar för tidigt ibland, men det går bättre och bättre för varje gång :)
Sedan fick jag en lugn och skön promenad hem från träningen. Jag har gång-avstånd till nya hallen så jag får gå varje onsdag (har bara träning där nu framöver) men det kan vara ganska skönt ibland. Fast när vi slutar sent är det liite läskigt att gå hem i mörkret... Jag har alltid varit mörkrädd! Men det har gått bort mer när jag blivit större ;)

Ser fram emot nästa träning då ska vi börja på nya friståendet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0