Heelg!

Hemma! Och nu äre det äntligen helg!
Vi slutade extra tidigt idag också, riktigt skönt. Nu har vi (läraren!!) gjort om vårat schema i några veckor så vi slutar tidigt på fredagar och börjar tidigt på onsdagr... lite skönt kanske, men ändå jobbigt när vi inte får våran sovmorgon :/

Nu ska jag ta någonting att äta och sen flire facebook ;) hehe

Ajuste. Igår gick jag faktiskt till tandläkaren själv för första gången xD hahaha!
Och det var väääldigt mysko! Hon verkade inte veta någonting!

"Det fattas en tand här..har du dragit ut en tand?"
"Eeh, ja när jag gick i femman"
"Vem gjorde det?"
"Min tandläkare..?"
"Här på viksäng?"
"Eeh, jaa?"

Sen gick ju hela besäket väldigt lååångsamt  också ;P
Men lite snäll va hon och sa att jag skulle tjata på tandregleringen ;)



Kommentarer
Postat av: Cissi

hahahaha, ska inte hon veta sånt? :P

2009-09-25 @ 15:37:23
URL: http://redandbloodywine.blogspot.com
Postat av: Madde

eller hur?! jag fatta ingeting.. :P

2009-09-25 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0