jahapp...

Igår hann jag inte skriva efter att jag kom hem från gymnastiken..men det gick inte så jättebra ändå.. :/
Jag har blivit feg. och det är inget positivt! Självklart förstår jag att jag inte vågar göra en flikis efter det som hände, men jag kan ju göra det på airtracket - med en matta på!
På söndag är det tävling också - Klubbmästerskap, så vi tävlar individuellt - och då vill jag kunna göra en flickis!
Imorgon ska jag försöka göra det! Fast då är det inte vårat tumblinggolv men det är skitsamma!
Ibland måste man bara ta sig i kragen och göra det man måste.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kommer klara det perfekt!! :D <3

2009-09-21 @ 17:56:01
URL: http://redandbloodywine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0