kvällspromenad är alltid trevligt

Idag hade vi skolfoto. Jag hoppas verkligen at det blev bra på klassfotot. Men jag rusade till min "rätta" sida för att det skulle bli bra. Förra året kom jag på fel sida och det blev misslyckat. Så i år hoppas vi på det bästa ;)
Sen vet jag inte om det enskilda fotot blev nå bra. Jag skulle typ sitta rakt frammåt så tog han kameran till min "fela" sida, Jag ba noooo! Jaja... :P

Idag blev det ingen träning för mig, har ont i halsen ;( hoppas det går över tills på fredag. Då ska jag träffa tjejerna :D Sen på lärdag är det tävlingen som jag måste vara med på..eller jag vill!
Men mamma och jag tog en liten kvällspromenad ner till hallen och hem igen, det var skönt att få lite friskluft.

Nu ska jag kolla på Idol.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fredag blir kuuul :D <3

2009-09-24 @ 05:58:52
URL: http://redandbloodywine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0