Rubiks kub

Nu är jag tillbaka och skriver i bloggen. Har haft massa träning och läxor i veckan så jag har inte suttit vid datan på några dagar.. Förutom i skolan
Men nu är jag här och jag konstaterar att rubiks kub är det drygaste som finns! Hittade en i hyllan och skulle försöka lösa den, så jag gick in på internet och sökte efter nån lösning. Men det första som stod var lös första sidan själv... Nu har jag försökt lösa en sida i en halvtimme och det går inte!! Det fattas en färgplutt som ska in och nu jag orkar inte längre..

Ska gå upp på mitt rum och prova göra en frisyr jag ska ha i kväll på klassfesten. Gjorde den iförsig i förrigår men det blev inte så fint där bak, plus att jag inte hade nåra bra spännen. Men nu harjag köpt nya spännen så förhoppningsvis blir det bättre ;)

Så här såg det ut då




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0