sista lektionen..ovärd

Hej bloggen!
Sitter i datasalen just nu och har dagens sista lektion. Vi är sex pers kvar här bara...alla andra har dragit hem på HELG!
Jag är fett hungrig för den som är intresserad. Suss och jag skriver ut lite scheman- alltid bra att ha! Snart ska väl vi också dra. Har inte gjort någonting vettigt den här lektionen för att jag inte vet vad jags ka skriva?? Måste få lite råd plus att jag har en intervju kvar att göra.

Igår var jag hemma själv större delen av kvällen, till. Jag gjorde en liten pastasalald till mig själv och så tittade jag på True Blood. Sen hann jag se slutet av Idol. Jag älskar det! haha, killen som inte snacka svenska, sen skulle juryn göra massa gester för att visa vad dem menade xD Kund einte blogga igår för datan stängdes av och sen dryga dom andra.. suck

Nej, nu ska jag dra mig hemmåt. Mamma och jag ska stanna till och leta efter present innan vi åker hem ;)
Imorgon ska vi på 1-års kalas :D¨

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0