Träning i VGF hallen

Igår var jag helt slut så jag orkade nite ens sätta mig vid datorn.
Jag gick upp vid halv 7 för att gör mig i ordning till träningen som började klockan 8 i VGF hallen :D
Jag hade längtat hur länge som helst för att åka dit!
Det gick i allaf all jättebra igår (eller ibland iallafall) Jag klarade att göra handvolt- frivolt på tumblingen och ställde mig! :D Eller jag satte mig lite på huk, men ändå, jag ramlade inte.
Sen gjorde jag en dubbelvolt från trampolinen ner i gropen. Det var skitkul. Första gången jag provade blev det inte så lyckat och landade halvt på huvudet men det var ju mjukt så det gick bra. Så stack bara benen upp och då kom dets törsta problemet -att komma upp! Det tog typ några minuter x)
Men jag hade det skitroligt där!!

När jag kom hem var jag som sagt skittrött och la mig direkt i sängen och tittade på tv till halv 9, jag tog en liten tupplur nån gång.. Sen tog jag en dusch och fortsatte kolla på tv. Det var ju Nitro circus! :D
Klockan 02.00 inatt var det MTV VMA så jag junde inte kolla på det. Får se reprisen någon gång senare i veckan.

Nu ska jag åka hem från skolan snart. Ska skriva in lite frågor från min intervju till artikeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0