whua whua whua

Hallå!
Igår när jag kok hem från gympan orkade jag inte uppdatera...Men det gick ju inte så bra igår heller. Hann köra två varv på trampetten. Sen på tredje varvet fastnade min högra fot i kanten på trampetten och skrapade upp undersidan av stortån så jag började hyperblöda... Så vare med den träningen :p
Men idag ska jag försöka köra, vi har tumbling (matta) så vi får väl se hur det går. Jag har typ gått på halva foten hela dagen men det har gått hyffsat bra..

Imorse var vi på VLT också med klassen och tittade runt och lyssnade på en som berättade om hur man skriver en tidning typ..? eller nått :p

Idag är det 090909 . . . Coolt!
Nu ska jag läsalite läxa innan jag drar till träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0