100402

God eftermiddag! Första dagen på lovet är här och jag har verkligen haft en lovdag. Eller jag började dagen med att städa rummet och dammsuga, men sedan har jag bara tagit det lungt i 2 ½ timme. Har slappat framför datan och då brukar tiden gå fort.

Igår var jag ju på bio som sagt med världens underbaraste kompis. Vi som Remember me och denva superbra! Synd bara att världens största fjortisgäng var där och satt och småprata och skratta hela tiden. Det är nog den värsta nackdelen med att gå på bio. Men jag hade jättekul ändå! ♥

Vet inte vad som händer ikväll, blir antagligen bara till att vara hemma och ta det lungt framför tv:n (man är ju inte 18 så man kan gå på krogen än...) Men nu ska jag nog äta lite sen kanske det blir en tupplur för jag är väldigt trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0