Bloggtorka..

Ja tyvär har det blivit så nu under veckan, men skolan har börjat och då menar jag att den har börjat - hårt, pang bom på en gång! Varje dag har vi fått läxa att göra, plus inlagda prov. Så nu har jag fullt upp.
Dessutom ska jag åka till Umeå imorgon med laget för att tävla. Det kommer bli superkul!! :D Vi kör på lördag eftermiddag, sen hoppas vi verkligen att vi kommer vidare till finalen som är på söndag. Klart vi kommer gå vidare! ;D

För övrigt har väl inte så mycket hänt i veckan. Träning tisdag & onsdag sen skola och läxor.... Låter väl jätteroligt ;)

Idag gick jag på mässa i domkyrkan också. De va väldigt mysigt och så tog jag nattvarden. Der är alltid kul att göra lite annorlunda saker i vardagen =)

Ha det bra. Kanske blir ett inlägg ikväll eller imorgon innan jag åker. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0