De va inte jag som skapade kö idag

Tjenare på er!

Vilken underbar dag det är idag! Våren på påväg även om inte solan lyser så mycket och det är hyffsat varmt i luften.

Drog in till hemstaden en liten snabbis idag för att träffa Fru tandläkaren. Hände ingenting nytt direkt och jag fick åka hem utan smärta! Men på hemvägen var det faktiskt JAG som körde, hela vägen till mamma! :D Jag var duktig också hehe. Lite läskigt var det direkt när jag kom ut på E18 men sen var det bara att gasa på vilket inte är helt fel, fort ska det gå! Fick dessutom ta en liten rundtur i Enköping för att en lastbil hade vält i stora enköpingsrondellen.

Nej nu ska jag göra mig klar för gympan så jag slipper stressa efter maten.
Ha det gött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0