Godmorgon

Även fast jag hade sovmorgon idag vaknade jag kvart i 7 och kunde inte somna om på grund av världens skallebang. Så jag lär nog kunna sova på bussen i eftermiddag ;)

Allting är packat och klart nu, gjorde precis klart min lunch också så jag har lite massäck.
Jag insåg igår att allting inte skulle få plats i resväskan, den va redan full när jag hade många saker kvar + att jag kom på att jag skulle ha med mig en sovsäck så jag fick byta till en lite större. Jag är en sån som kan ta med sig hela garderoben även om jag bara ska vara borta en helg. Det blir alltid lite för mycket saker, men man ska ju ha alternativ ;)

Ska göra en sista check nu, om en timme åker jag och möter dom andra på stationen :D

Kanske blir uppdateringar på twitter istället för här, Trevlig helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0