Hej! Nu är jag tillbaka!

Har haft en liten paus i en vecka nu, har haft att göra med att jag va borta förra helgen och i veckan har jag bara inte haft tiden eller orken riktigt. Men nu är det dags att jag tar tag i att uppdatera vad jag egentligen haft för mig.
Som sagt var jag i Umeå förra helgen och det va hur kul som helst!! Vi gick tyvär inte vidare till finalen på söndagen, vi kom precis utanför.. :(  Men vi deppade inte sönder för det, utan istället åkte vi och bowlade på lördagskvällen och va med om något skitkul! Vi åkte helt vanlig stadsbuss dit och hem och på hemvägen var det ingen vanlig resa. Vi kom på bussen med den kända reggaechaffören och det var en upplevelse. Reggaemusik på högsta volym och en full buss där alla sjäng med i låtarna. Nostalgi!

Sedan hade vi turen att få åka med uppsalaflickorna hem klockan två på dagen istället för att vänta på våran buss som gick elva på kvällen. Tack! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0