hej svejs!

Sitter framför tv:n nu och bara tar det lungt framför Hollywoodfruarna. (slut nu, menmen...) Var i skolan iag som vanligt sen på eftermiddagen drog jag med M&S till ica maxi på hälla för att söka lite fakta till vårat miniprojekt. Fick fick tag på allting vi behövde efter att ha sprungit runt bland hyllorna i någon timme och lite mer och kanske irriterat någon arbetare där... Men vet man inte vart alla varor står, om dem så bara är en meter ifrån en, så måste man få fråga. El hur? :)

Imorgon är jag ledig från skolan - Skönt! :D så då ska jag göra lite läxor och sen tror jag jag ska försöka ta mig ner på stan på cykeln och hitta lite saker på stan. Har satt ihop ett litet collage med min önskelista just nu. Titta nedan ;)  Allting är från H&M.



Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0