Loppis

Tjena bloggen!

Detta är en trött och mätt Madde som skriver. Har haft loppis hela dagen idag med gympan. Det gick riktigt bra för oss och Italien är inte långt borta nu ;D
Nackdelen var väl att jag fick gå upp klockan sju för att samlas åtta och börja ställa iordning allting. Sen har jag varit igång hela dagen, sålt grejer och sprungit med skyltar genom centrum och lockat kunder ;)
När allting var klart och undanplockat stod jag och moffade i mig fikabröd med alla andra. Om någon hade frågat vad vi samlar in pengar till då hade nog ingen trott att vi ska på gymnastikläger xD
Så nu mår jag som jag förtjänar. Men jag ska sätta på en bra film och dricka lite fruktjuice om det finns någon.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0