Onsdag - 100428

Trevligt trevligt att fler läser min blogg dagligen. Hoppas ni gillar den också, notera - kommentarsfält finns ;p

Idag blev en väldgit kort dag i skolan, hade bara två lektioner sen fick jag gå hem efter lite lunch. Drog en sväng på stan då för att inhandla lite saker och kolla efter mina önskesaker. Hittade dock ingenting utav det förutom väskan som inte såg likadan ut i verkligheten...synd! Men jag fick med mig en burk Dust it och ett fint och enkelt linne hem. Perfekt till sommaren.

Nu ska jag nog räkna lite matta innan manna kommer och hämtar mig. På hemvägen ska vi stanna på ica och köpa lite saker så jag kan baka bullar. På sändag ska jag nämligen stå i ett café på nån båtklubb och sälja fika. Så ikväll måste jag baka baka liten kaka (bullar!) Det blir nog alltså ingen träning för mig. Mina knän gör dessutom ont och mina fötter är halvt döda.

(Får man inflika att jag älskade mitt hår idag! Det är inte varje dag jag gör det. ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0