Trevlig kväll på er

Hejsvejs på er allesammans! Ja det får väl bli ett inlägg idag också då :)

Har väl egentligen inte så mycket stt skriva eller berätta. Kan väl bara säga att jag inte mådde så bra på förmiddagen idag men allting blev mycket bättre senare på dagen, så just nu är jag en gnutta mycket gladare :)
Jag tog faktiskt en promenad idag också i detta inte-så-trevliga-väder-som-slog-om-från-den-strålande-och-underbara-solen-vi-hade-igår. Detta låter ju inte som mig, promenad? ute?! Men folk kan ju förändras. Det var iaf riktigt skönt förutom att det var kallt och min näsa är känslig för kyla...

Hoppas ni har haft en trevlig måndag och annandag påsk.

Resten av kvällen ska jag spendera med Top model och Två ½ men. Sen ska jag nog kolla klart på en film och kanske läsa min bok innan jag somnar. (Inget plugg idag heller.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0