Valborg

Sorry att det inte blev något inlägg går. Jag satt aldrig vid datan och sen hade jag lite annat att göra. Städade lite i rummet och som vanligt blev jag distraherad av allting jag såg. Exempelvis satt jag och tittade igenom nåra skolkataloger, det är ju alltid lika kul!

Idag är det fredag och Valborg. Imorse cyklade jag till skolan och det va inte kul nr jag kom fram. Va ju helt varm och svettig. Tog ett tag innan jag kunde varva ner lite. Problemet är ju att det är lite kyligt ute så man måste klä på sig men efter halva vägen blir man lite varm och när man kommer fram vill man bara slita av sig kläderna! Än en gång - i-landsproblem!

Ikväll ska iväg med S och träffa lite folk, sen får jag se vart kvällen tar mig :) Det är ju härligt att inte behöva planera allting jämt. Kanske kan träffa bästis också, annars ska jag träffa henne imorgon :D

Nu ska börja fixa håret lite tror jag, om jag inte ska låta det vara som det är... ?

Trevlig kväll på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0