30:e augusti 2010

Fösrsta dagen på veckan är snart över och den har väl vart bra förutom att vi blev pepprade med uppgifter och läxor i skolan...

När jag kom hem var jag vääldigt trött så efter jag ätit mellanmål började jag läsa om etik och livsfrågor och somnade! Så jag kastade bort boken och la mig ner för att sova i stället. JDet var väldigt skönt att få sova en timme, men sen var jag tvungen att ta itu med matten, men det gick väldigt bra faktiskt.
Jag vet inte om ni är så intresserade av att veta vad jag gör hela tiden men kommer jag inte på något annat så blir det så.

Nu ska jag äta upp det sista av mitt lördagsgodis och kolla på Fortet. Bönderna mot artisterna, eller som min kära vän sa "Elin mot Madde" haha! Lista ut vem som är vem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0