Ett dopp i poolen (ska uttalas med lite gnällig och långdragen röst)

Hallå!

För första gången på länge fick jag sova ut idag och var inte alls trött när jag gick upp. Kanske berodde på att jag somnade gansak tidgti igår när jag kollade på film. Det blev New moon, läste ut boken för snart en vecka sen och jag har blivit helt fast! Började på tredje boken Eclpise direkt och är snart klar med den. Man blir verkligen mer insatt av böckerna och förstår allting mycket bättre. Dessutom får man läsa om många fler händelser och detaljer, mycket roligare! Nu längtar jag efter att få se tredje filmen igen, hoppas den kommer ut på dvd snart.

Idag har jag baa vart hemma och gjort lite olika saker. Har mixat ihop Usher's låt OMG och gjort en film från lägret i Italien. Väntar bara på att jag ska få en filmsnutt av en tjej så är allting klart :D
Jag har även tagit mig ett dopp i poolen. Eller det blev lite längre än ett dopp, jag var kanske i en halvtimme minst. Tog på mig cyklopet och dök runt som en galning. Man får väl passa på medan solen är framme och det är varmt i vattnet. Jag är en riktigt badkruka annars.

Nu ska jag försöka hitta på någonting annat att göra, får se vad det blir. Tills vidare

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0