Fiska kräftor för första gången

Idag har det inte varit något toligt väder så jag har bara suttit vid datan och kollat på filmen Inglorious Basterds (stavning: ingen aning?!), väldigt konstig film! Men nu ska jag snart iväg och fiska kräftor med pappa. Första gången jag gör det och vi får väl se hur det går. Hoppas jag inte ramlar i plurret bara, fast det skulle ändå vara kul: första doppet i en svensk sjö i år! ;D Kvällsmaten idag blir grillad korv med bröd, gott!

Kommer hem inatt igen och då ska jag nog krasha direkt i sängen så jag inte kommer upp för sent. Det är ju sista dagen på sommarlovet imorgon, någonting roligt får jag väl se till att hitta på. Eller iaf se till att jag gör någon nytta, som att fixa klart min vägg..

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0