kommer aldrig på nån bra överskrift...

Ikea besöket innbar storhandling av massa inredningssaker till syrran som flyttar nästa helg. Men jag blev inte helt tomhänt, fick en matta till mitt rum. Den va jättesnygg och passade perfekt. För att jag var så duktig och gick runt som en söt och snäll liten flicka som aldrig klagade fick jag en glass från donken sen också :D :P Tack mamma!!

Imorgon ska jag till grönan med tre vackra flickor. Sedan ska dem sova kvar hos mig så idag har jag dammsugit hela nedervåningen och städat i mitt rum, fick man det gjort också ;)

Om en och en halvtimme börjar The Dudesons in America på MTV, något jag måste se! Nya Jackass typ. Så tills dess Nu ska jag kolla på filmen State of play.

-Update: Jag är tydligen inte så bra på att räkna minuter. Det stod att filmen var 127 min, jag tolkade det som en timme och 27 min... Duktigt Madeleine! Så det blev inge tv tittande. Insåg även att jag sett filmen förut.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0