Första dagen i skolan

Så var man hemma efter första dagen i skolan. Jag längtar redan till nästa sommarlov, eller jullovet iaf, fast det är så kort! :( Men jag är extremt trött och imorgon ska jaggå upp ännu tidigare, jag får väl se till att lägga mig i tid ikväll då. Igår somnade jag inte förns halv 2 eller 2. Jag låg och läste sista boken i twilight serien och när jag väl har börjat läsa vill jag inte sluta. Desstom behövde jag inte sluta eftersom jag inte kunde somna så det var bara att läsa på. Det mörktes iaf på natten att det kanske blev för mycket då jag drömde att jag skulle bli en vampyr och voltouri kom och allting för att förvandla mig xD

Iaf så gick allting väldigt segt i skolan. Det var kul att träffa alla igen men jag känner att jag vill bort och vara fri och kunna göra precis vad jag vill. Jag har fått nog av skolan nu..

Nu ska jag kolla lite på shane dawson och sen ska jag nog sticka ner till datan där nere och fixa en bild om jag hinner innan Fångarna på fortet börjar klockan 8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0