Helgen som varit

Jag tänkte skriva ihop lite snabbt vad jag har haft för mig denna helg innan jag går och lägger mig coh får min skönhetssömn som jag så väl behöver för att orka med skolan imorgon.
Lördagen bestod av en för tidig morgon. Jag vaknade klockan 8 och gjorde lite frukost sen blev jag jättetrött igen och spenderade hela förmiddagen framför teven på rummet, låter väl väldigt roligt, men är man trött så är man. Sen åkte jag och träffade syster och så kollade vi på en innebandymatch, det var väldigt roligt faktiskt. Fast dem körde väldigt hårt mot varande och folk bokstavligt talat flög ut från plan in i skyddsnätet... :S Det såg lite roligt ut men inte särskilt skönt ut... Sen gick vi på marknaden tillsammans på kvällen. Många hade redan stängt sina tält men det fanns lite roligt att titta på. Sen var vi självklart tvugna att åka virvelvinden!

Söndagen. Idag har jag bara vart hemma och kollat på tv. Jag är en sådan människa som bara kan sitta inne en hel dag även om det är solsken och 25 grader varmt ute utan att bry mig, ibland måste man få ta det lungt.
Har även läst lite läxa och pluggat matte. Matte C tar verkligen livet av mig! Jag vet inte hur jag kommer klara det, och jag valde den här kursen friviligt?! Men det är väl bara att kämpa på, någonting man inte känner press på sig att få högsta betyg i iaf, för det orkar jag inte!

Nu ska jag göra mig i ordning och läsa min bok och som jag kommer somna i. så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0