En dag på stan

Nu har jag spenderat några timmar på stan. Tänk vad svårt det ska vara att få klippa sig. På första stället var det världens kö och halva personalen skulle gå på lunch så vi gick vidare till ett annat ställe och fick en tid en halvtimme senare, toppen! Men det var bara syrran som blev klippt och sen tog hon lunch...?! Hallå, jag då? En kvart senare fick jag iaf sätta mig i stolen och få håret avkapat.

När jag var klar räffade jag bästis, så gick vi och prata och tog en sväng förbi ica där jag köpte mig en chipspåse. Jag var så himla sugen på någonting gott, det är ju ändå fredag idag.

Nu är farmor och farfar här så ska vi har surströmmingskalas. Fast jag äter räkmackor i stället, surströmming är ingenting för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0