Kungshamn

Hallå bloggen!

Nu befinner jag mig i Kungshamn. Jag och syrran tog tåget igår och kom fram vid halv 3. Nör vi kom fram till huset sov jag hela dagen, förutom att jag tvingades upp för att äta, men sen gick jag och la mig igen och sov ungefär fram till imorse. Med undatntag att jag vaknade varje timme. Sen hade jag en katt i sängen också som tog upp massa plats... Men det får man väl bara anse är mysigt antar jag.

Idag har vi varit på smögenbryggan och ätit glass och köpt fisk. Sen pkte vi lite snabbt ner till kungshamnbryggan och kollade lite. Ska traska ner dit snart igen och handla lite fina saker som jag hittade :)

Får se om det blir fler inlägg under veckan, tills vidare...

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0