Marathon på Mtv är alltid bra

Nu var det väl ändå dags för ett inlägg. Idag har jag bara slappat hemma med syrran och kollat på tv. Det var Laguna Beach marathon på mtv så det spenderade vi en del av dagen med. Jag hade väl egentligen tänkt åka till stan och klippa mig men det blev ingenting med det. Imorgon ska jag träffa bästis på stan så då kan jag passa på att göra det då.

Jag har fortfarande inte börjat på någon ny header. Har ingen inspiration alls och så har jag ingen bra bild som jag kan ha på den här datan, eller kanske...

Natten och morgonen var för övrigt inte så sköna, tänderna värkte av gummisnoddarna som spände som tusan. Det gör fortfarande ont vilket inte gör det så lätt att tugga maten eftersom det är en tand på varje sida av munnen både upp och nere...suck. Som sagt: tänk på slutresultatet!

Ooo jag känner lukten av mat nu, luktar wook. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0