Presenter

Jag kan inte sova så jag passar på att skriva lite inlägg här. Glömde ju berätta vad jag gjorde idag också. Jag njöt av den svenska sommaren för första gången! Var ute och cyklade med bästis på förmiddagen och träffade fyra söta katter. Sen fick vi sällskap hemma där vi passade på att bada i poolen, första gången jag badar i Sverige i år tjoho! Nu är det väl bara en riktig sjö som fattas... Men jag har ju några veckor på mig ;)

På eftermiddagen tog jag mig ner på stan för att leta present till en härlig tjej som blev 18 i veckan. Imorgon får vi se om hon tycker om det vi ger, men de tror jag nog. Alla säger ju att det är tanken som räknas.

Jag tycker det är svårare att köpa presenter till kompisar nu när man blivit äldre. När man var liten visste man vad man önskade sig. Nått gosedjur när man var liten, smink och smycken när man blev lite äldre... Nu då? Vad ska man ge nu? Folk önskar sig inget riktigt konkret, och gör man det är det ofta något väldigt dyrt. (Vi lever ju i en teknik värld.) Så det gäller att vara påhittig, även om ingen nog egentligen bryr sig om att få något. Det är som sagt tanken som räknas i slutändan (heter det ändan? inte änden då? Var tvungen att googla det här men fick inget svar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0