Dagarna i veckan

Hejsan!

Sista dagen här i Kungshamn nu. Idag har det regnat konstant så vi tog det lungt med en biltur och hamnade någonstans i hamburgeland, okej hamburgsund var det, men det är konstiga namn på städerna här.

Nu på kvällen sprack det äntligen upp och nu skiner soler för fullt. Jag känner själv när jag skriver det här att min egna intresseklubb antecknar så pennan ryker. Allting låter bara så lamt... Inspirationen är inte närvarande idag.

Kan väl bara berätta att vi igår gick på Liseberg hela dagen. Åkte alla de största karusellerna, vi hade quick pass så vi bara gick förbi kön, det var riktigt skönt. Sen åkte vi även uppsvinget och jag var livrädd! Var nervös från första stund jag ställde mig i kön, men jag överlevde tack och lov.

Imorgon blir det en tidig morgon, tåget hem går klockan 8 och väl hemma blir det att direkt fixa sig för att sedan dra vidare till en kompis som fyllt 18! :D

Så vi hörs någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0