100817

Ååååh så var dagen över och jag får äntligen sova. Jag har vart trött hela dagen sen dem åkte hem. Men jag har vart lite aktiv och hjälpt till med att duka och fixa till kalaset, men så hade jag lite pauser ibland också och kollade på tv. Nu ska jag nog kolla på en film innan jag somnar.

Imorgon ska jag upp tidigt och åka in till staden för att besöka tandläkaren. Typ äntligen, har väntat väldigt länge nu på att få komma dit. Jag har fått skjuta upp det hela tiden för att jag varit borta. Egentligen skulle jag fått kommit dit i slutet av juni men då var jag borta, sen skulle jag kommit förra veckan men då var jag borta. Så nu!

(Jag har insett en sak, jag lyckas alltid blunda på kort?! kanske inte på det nedan men annars...)
 


Godnatt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0