Dagen på Grönan

Nu har tjejerna åkt hem för snart två timmar sen. Dem sov ju kvar hos mig inatt efter grönan, så tog dom tåget hem den sista biten idag.

Vi hade det sjukt roligt igår. Det var flera år sen jag var på grönan sist och hade inte åkt de nya karusellerna. Jag trodde till exempel inte att vilda musen skulle va så rolig men jag skrek nog mest i den tror jag. Sen var Insane helt INSANE! Den var jätterolig! :D Självklart hade vi glasspaus och åt sockervadd. Sen gick vi i spökhuset som tyvärr va lite av en besvilkelse. Jag såg tre spöken där inne, två av dem gick bara förbi men den sista skrämde iaf livet ur mig och dem andra.

Jag skulle kunna berätta hur mycket som helst men det skulle ta hela dagen så här får ni nåra bilder istället.


Radiobilarna var en favorit hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0