Härlig kväll!

Nu är jag hemma igen.

Igår hade jag en riktigt härlig eftermiddag och kväll. Fick grillad mat och sedan åkte vi iväg på en lite båttur. La till utanför någon ö och så bjöds det på fika och många härliga skratt. Det var mer än ett år sedan jag åkte motorbåt sist och då blir slutsumman cirka 5 gångerkanske...? Jag är alltså ingen van båtåkare, det var lite läskigt när det gungade och man stod på kanten. Men jag karade mig från plurret ;)
När vi sedan kom hem blev det film. Vi såg I love you philip morris... Väääldigt mysko film! Förstod inte riktigt vad som var meningen med den. Lite rolig var den ibland annars mest mysko.

Här får ni en härlig båtbild på mig. (Vad mycket 'härligt' det blev idag..?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0