Narnia

Och så var julen äntligen över, typ...

Idag har jag tillbringat hela dagen på stan. Hade körlektion tio i elva som gick väldigt bra förutom att jag kanske råkade slira lite för mycket och var på väg ut från vägen... Meeen det gick bra! :D

Efter det mötte jag upp min söta syster coh sä hämtade vi ut biobiljetterna. Sedan blev det att spendera två och en halv timme på stan. Vi började med att äta på donken i lugn och fin takt och sedan gick vi runt i olika afförer och tittade. Jag fick med mig en söt sommarkjol hem, det var extrapris så då måste man ju bara slå till ;) Blev även ett besök på banken innan vi traskade tillbaka till bion och såg Narnia the voyage of the dawn treader. Den var superbra! Hade nämlign fått i julklapp av syrran att titta på den med henne :D

Nu ska jag mumsa i mig min marabou och titta på Chuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0