Nyår

Jag har haft ont i halsen i en vecka nu utan att det blivit bättre.. Har gjort mitt bästa för att det ska försvinna genom att dricka varm oboy, mycket vatten och ätit bafucin. Dock har jag kanske förvärrat det genom att gått ute en del och tagit en sväng på krogen i onsdags. Men jag klär mig alltid varmt för att inte frysa: Halsduk som täcker bra, mössa och luva på det och självklart mina tumvantar.

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Ska ta en dush nu och sedan fixa naglarna, det är så himla kul. Fick ett paket med massa fina pärlor så man kan fixa dem fint i julklapp. Har även fått ihop en stor samling med massor av nagellack. Får se vad det blir för färg idag. Sedan ska jag äta kräftor med pappa innan jag åker hem till mamma för att tillbringa kvällen där. Ska försöka att spela lite sims där också, hehe!

Hoppas ni får en underbar kväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0