Provar olika frisyrer

Jag lyckades inte med att somna, typiskt, men då kanske jag kan somna lättare ikväll. Igår somnade jag framför teven kvart i tio och vaknade lite då och då men halv elva bestämde jag mig för att stänga av teven och tvätta ansiktet och sedan sova, då gick det inte...Suck! Inte konstigt att man var trött imorse trots att jag vaknade tio över åtta. Menmen.

Nu har jag i stället hållt på i några timmar med att prova lite olika frisyrer. Jag tycker det är jättekul att hålla på med håret och sätta upp det på olika sätt. Jag försöker just nu få en liten bild av hur det ska vara imorgon på balen. Detta är det senaste jag gjort, en stor boll bak på huvudet. Jag ska nog inte ha så imorgon men det var kul att prova hur man gjorde.



Ska på något sätt få fast ett fint spänne jag köpt och kanske få allt hår över ena axeln...
Jag är fortfarande förvirrad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0