Speeddating

Igår gick ja upp tidigt och gjorde mig i ordning för det var nämligen dags för projektarbetets stora dag nämligen speeddatingen! Det gick jättebra måste jag säga. Hade en jätterolig dag med förbereldelser, själva timmen och allt jobb efter. En lyckad dag med ett lyckat projekt och nu återstår efterarbetet.

Idag ska jag försöka plugga och göra lite olika arbeten och läsa lite religion och körteori. Ska nog börja med det på en gång efter frukosten så jag får lite gjort innan jag åker hem till mamma för första gången på snart två veckor. Ikväll ska jag äntligen träna igen, har saknat det jättemycket, så mycket att jag till och med har drömt om det ibland. Dock var jag lite för bra i drömmen och jag vet att jag kommer vara mycket stelare än sist.

Nu ska jag göra lite frukost efter en konstig natt av sömn. Tror att jag somnade vid halv elva...Jag var trött! Men jag fick inte sova så bra i natt då jag blev väckt ett antal gånger... Kan jag få fylla år snart så mina hörselskydd kommer? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0