Tandställning



Nu är det inte långt kvar tills jag kommer le så här fint igen på kort. I slutet av januari (tror jag) har jag haft tandställningen i ett år och då är det bara ett halvår kvar tills jag får ta ut den, om dem hållar vad dom lovat. Jag fick nämligen skriva på ett papper om att jag var villig att ha den i två år, vilket jag egentligen verkligen INTE var men annars skulle jag väl kanske inte fått den. Dessutom blev det ett halvår försenat för att dom hade missat en datalj vilket resulterade i att dom inte kunde dra ut en tand som planerat. Jag skulle kanske fått tagit ut den om några månader då i stället... Skulle väldigt gärna vilja ta ut den innan studenten. Just nu känns det inte som att någonting händer med tänderna, men man får väl hoppas på att tändläkaren vet vad hon gör. Eller så jävlas hon bara för att jag ska ha den i längre. Förmodligen inte, men ibland blir man så irriterad på metallbiten imunnen som orsakar mig smärta att man får dem tankarna.

Har jag stått ut ett år kan jag stå ut ett halvår till. Tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0