Två veckor kvar!

Jag vet inte varför, men det blir lite nu för tiden att jag glömmer bort att blogga. Men jag såg nyss att jag faktiskt skrev igår så det var ingen panik. Jag har inget behov av att blogga och jag känner inte att jag måste. Det får ju självklart inte gå före skolan, men ibland är det skönt att bara skriva av sig och berätta om saker jag gör när ingen annan vill lyssna på det. Det kan vara avkopplande men ibland också väldigt stressigt, som nu. Jag skulle egentligen bara berätta att det är exakt två veckor kvar tills jag fyller år! :D Snart, snart, snart!

Imorgon fyller en annan underbar tjej 18 så jag passar på att säga stort GRATTIS till henne ♥

Nu ska jag kanske skriva klart lite mer om ett arbete som jag inte riktigt förstår vad det går ut på och vart jag ska få olika information och intervjuer ifrån...?! Det suger att vara sjuk och missa en lektion. En annan sak som suger ät dålig leverering av information. Har inte med samma sak att göra men nästan. Men vi lämnar det och så går jag och lägger mig istället, om jag inte skulle skriva lite mer som sagt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0