Ett år har gått

Nu har jag ätit tvårätters middag. Fick baguettbröd med getost och honung på, sen blev det älgkött med potatis, riktigt gott!

Vill ni höra något otroligt? Jag har inte använt lypsyl (jag säger läppsyl) på hela dagen fast det har legat inne på mitt rum, typ fem meter från där jag sitter. Har inte känt något riktigt behov till det heller, det börjar bli varmare ute vilket betyder inga torra läppar ;)

Juste! Imorgon är det exakt ett år sedan jag startade den här bloggen! Jag har mina nåra med trogna läsare, mitt mål är inte direkt att bli en känd bloggara, skulle nog aldrig palla det. Men det är kul att få skriva av sig och berätta om det man gör för dom som är intresserade. :)

Nu ska jag lyssna på mer musik och sedan är det Melodifestivalen!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0