Ingen träning idag :(

igår fick jag lite utbrott på datan och internet. Jag hadeskrivit ett helt inlägg men sen försvann nästan allting och jag hade verkligen ingen lust att skriva om det. Men jag försökte lite grann, därav det konstiga inlägget sist.
Idag har inte blogg.se fungeratsärskilt bättre så därför har det inte blivit något inlägg.

Idag hade jag istället utbrott på sj som ställde in alla tågen till min mamma, och gjorde så jag inte kunde träna. Jag missar alltid söndagsträningarna som dessutom är dom bästa! Jaja, får se om det blir någon träning på tisdag eller om den är inställd.

Nu har jag sett på några avsnitt av Glamourama men ska ta och försöka somna av min svenskabok nu. Det blir båda nytta ch nöje - läsa och sova.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0