Jackass

Nu har jag suttit och pluggat i 2 ½timme i sträck, så jag tyckte att det räckte lite. Tog en paus vid datan och kollade lite bloggar och facebook bland annat.

En glad nyhet är att ett av mina problem är löst. Jag vet vad jags ka prata om i mitt i tal. Fick som alltid världens bästa idé av världens bästa kompis.
Meningen med talet är att man ska prata om något som man kanske redan vet lite om. Vad är då det om inte (förutom greveholm, harry potter och gymnastik) JACKASS?! Världens bästa idé ju! Tacktacktack lilla söt Elin!

Nu ska jag bara komma på vad jag ska säga om det. Kanske hur det startade och vilka om är med i det. Självklart måste jag prata om Johnny Knoxville.

Har haft denna halsduk på mig hela tiden sen jag kom hem. Det är nämligen svinkallt här, förutom i mitt rum som jag stängt in mig i nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0