Lördag?

Är det verligen bara lördag idag? Det känns inte som det, jag vet faktiskt inte vad det känns som för dag. Men det är ju skönt att söndagen är kvar innan skolan börjar igen där jag inte vart sen i måndags.

Igår åkte jag iväg och träffade alla mina äldsta vänner, som jag forfarande håller väldig kärt och träffar ofta! Det var ett tag sen vi träffades allihopa men jag hade superkväll och längtar tills vi kan ses alla igen. Vissa träffar jag dagligen, men nu när inta alla går på samma skola, inte samma klass heller, så blir det ganska sällan. Vi har gått i samma klass sen lekis, en sen trean, och har alltid hållit ihop. Jag älskar vänskap och jag älskar alla er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0