Fredag

Hej svejs!

Det är fredag kväll men jag stter och gör ett historia arbete som man fattar noll av. Ska analysera boken Utrota varenda jävel och skriva någon skittext om den. Förlåt, men det ä rverkligen inte kul! Jag somnar varje gång jag läser den. Men jag har ju valt att gå gymnasiet, då för jag göra det jag blir tillsagt..

För övrig hälsade jag på i köping idag hos tandläkaren. Fick en liten överraskning när jag kom dit. Dom satte in tandställning på mig! Så, så ser jag ut nu ;) Ingen bild kommer dock! No way, glöm det! ;P

Peace out!♥


Kommentarer
Postat av: anna

men du har väl jätte fina tänder? :O <3

2010-01-15 @ 19:32:54
URL: http://mucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0