Torsdag

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är att jag verkligen inte har haft någon lust. Dessutom känner jag att jag inte har haft riktigt med tid. Har haft massa plugg den här veckan plus träning.

Men nu är det äntligen snart helg, dessutom har jag bara tre lektioner imorgon på förmiddagen. Jag älskar de nya fredagarna! Funderar på om jag ska gå och klippa mig imorgon kanske. Egentligen vill jag inte men ändå vill jag. Låter det förvirrande? - Jag vill ha kvar mitt långa hår men dom kommer vilja klippa av det. Men så vill jag fixa frisyren lite så den blir snygg ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och somna i spanskaboken.

Vi ses och hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0